Åldersnoja

Okej krydd. Mer åldersspekulationer. Som den 93:a jag är blir jag alltså 17 i år. 17 år är bara ett år kvar till 18 år. Och jag har alltid tyckt att man är praktiskt tagen vuxen vid arton. Men jag är känner mig verkligen inte som en vuxen! Jag hade lika gärna kunnat gå i sjuan känns det som(både utseende och personlighetsmässigt) Ser sjukt liten ut ibland. Lite krydd där med men ni fattar.

Samtidigt längtar jag tills jag är 21. Då får man verkligen göra allt. Sweet.Fast allt ansvar känns lite onödigt.

Där ser ni, jag är liten sketen sjua innerst inne!

Jag skäms över den extrema bildbrist som härjar på bloggen. Kanske slänger in några ocoola photoshopade bilder senare.

Helgen har annars varit lite upp och ner. Mycket samhäll har det varit i alla fall. Jag börjar fatta så smått, men jag är så glad att jag läser natur. Är verkligen oinresserad av liberalismer och multiplikatoreffkter(även fast det låter ovanligt naturigt) Men jag har ångest, för jag måste verkligen söka sommarjobb. Men som vanligt är jag lite sent ute, kan någon tipsa om det finns nått speciellt knep jag kan dra till med för att chamra gamlingar på Orust?

Dagens låttips: Caesars- Candy Kane. För mig heter de alltid Caesars Palace men men, naturen har sin gång. Skivan Love For The Streets är flumm(kan nån hjälpa mig att hitta ett bättre ord? Flumm ger mig vibbar av hyperaktiva fjortisar) och riktigt skön.

Hoppas ni får en trevlig söndag och en ostressig vecka. Jag hoppas att jag också får det, det sistnämnda känns som att jag får ta och drömma om.

Tjöss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0