Going To The City So Nice They Named It Twice

Oh yes, jag lämnar er i en vecka och åker till N.Y imorn. Så sjuukt taggad, ska bli galet nice så att säga. Är däremot inte lika taggad att gå upp vid 4 imorgon/i natt. Vi tar ett flyg till Stockholm(kriminellt det låter egentligen, att ta ett flyg) sedan flyger vi runt 11 till New York. Fruktansvärt galet fantastiskt sönder ultra mega super dunder fuckat freaking underbart ska det bli! I love it. Har varit där en gång innan men bara i två nätter för sedan skulle vi till Orlando, men nu blir det en vecka. Fuck yeah!

Märker ni att jag fick till ett mönster förut? Mönstret i mina förtydligande ord, de kom så fint på rad och allt. Ultra, mega och super låter ju lite övernaturligt, medan fuckat och freaking är lånat från engelskan. Tänk vad jag kan.

Föresten, jag förstår om ni stör er på att rubriken har massa stora bokstäver. Ser jättefult ut. Men en grej jag skrev på engelskan fick jag nu tillbaka senaste lektionen. Med ve och fasa hade han strukigt varje första bokstav i varje ord i varje rubrik. Så nu måste jag lära mig det har jag bestämt mig för. So get used to it:)

Och nej det var inte mer än en rubrik. Men jag fick plötsligt spexighet och kände för att slänga in ett varje till, för då blir det tre varje och varje är ett bra tal.

Slänger kanske in ett inlägg senare, men annars lär vi inte höras förän tidigast nästa lördag(om jag nu inte lyckas fundera ut hur jag kan blogga från min kära Iphone)

Så jag hoppas att ni får ett fabulöst lov ni som har det v.7. Ni som inte har lov får ha det så trevligt ändå. Jag vet att jag lär få det väldigt trevligt i alla fall.

Dagens låttips: Sufjan Stevens. Surfa runt lite och lyssna på några låtar. T.ex. Chicago. Väldigt bra enligt mig. Och som ni vet är min ord nästan lag, så lyssna för bövelen.

Tjöss!


Kommentarer
Postat av: Lotta-potta

Åh jag kommer sakna dig sååå mycket!!!! Hoppas du får det underbart, jag vill också åka dit! Shoppa mycket nu och visa för mig sen ! :D



PUSS

2010-02-13 @ 11:47:06
URL: http://gossipgirlinhovas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0