Hablas español?

Si si señorita! Uttalat med ett riktigt läspande s. Jag har var precis duktig och gjorde klart min spanska läxa, cred till mig. Jag borde egentligen plugga samhäll nu också men det kan vi skjuta lite på, provet är inte förän på onsdag. Lucky me.

Ni som har glasögon kommer känna igen er i detta problem jag tänker ta upp. Jag har ju mina på morgonen och på kvällen. Jag var och träna förut (cred cred cred) så jag gjorde mig iordning helt efter jag duschat. Så nu har jag på mig glasögonen. AAAH jag blir så förbannad! Det är en satans fläck på det högra glaset som vägrar försvinna! Så jäkla iriterande, jag har t.o.m testat med tvål men icke, djävulsfläcken sitter kvar.

Jag kom på att jag kan variera mitt svärande bra när jag läste det jag skrev precis. Dock låter allt sjukt lillgammalt. Och se där, där kom det ett dock också. Jag har nog en 70-årig tant inom mig, om ni vet mitt riktiga namn så förstår ni att det inte är så konstigt. Jag har tantnamnet nr 1.

Nu måste jag ändå plugga samhäll, jag måste verkligen fixa MVG på detta provet. Buhuu jag har blivit en sån nörd.. But u like me anyway:D (ser ni, smilis!)

Dagens låttips: Embee- Fly Away. Så sjukt härligt låt, ni måste verkligen lyssna.

Hoppas ni får en trevlig onsdagskväll och fortsatt vecka. Jag ska försöka skriva lite oftare, lovar.

Tjöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0