Så förbannat läskigt

Jag vill fortsätta utviddga mitt lillgamla svärande om ni undrar över min grova rubrik. Jag lämnar mamma framför tv:n ensam en liten stund(pappa borta på läkarfest idag igen och syrran är ute, tänk vilken duktig dotter jag är som är hemma med henne) för att skriva om ett galet sammanträffande. Okej så överdrivet fräckt är det inte men ändå.

Jag tipsade ju om Donkeyboy igår i mitt senaste inlägg. Hade aldrig hört talas om dem innan, hittade dem på Spotify. Kul att hitta ett nytt, i alla fall för mig och ja jag är kanske lite efter, band med riktigt bra låtar.(Även fast jag anar lite coppy av några andra artister)

Vilka spelar på Skavlan om inte Donkeyboy? Jag blev helt paff.

Där ser ni hur mycket det behövs för att göra mig upprörd/taggad för något.

Nu ska jag återvända till mamma. Btw är hon inte en 70+ om ni undrar, kände att det jag skrev verkligen gav pensionärsvarning.

Tjöss!


Kommentarer
Postat av: Charliiie

Haha, jag vet någon vars namn rimmar på donkeyboy! Vet du? ;)

Puss



p.s. älskar din blogg

2010-02-06 @ 16:44:59
URL: http://gossipgirlinhovas.blogg.se/
Postat av: Pelda

Hejhej.

Ska vi följa varran via bloglovin ?

Kram

2010-02-06 @ 19:04:13
URL: http://designbymoii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0