Saker som borde förbjudas

Här kommer en lista på saker som borde förbjudas enligt mig:

Videobloggar- förstör verkligen allt. Massor av bloggar jag gilllar förstörs(i en dag eller två men ändå) när jag hör bloggarna prata. Typ Egoina. Va i hellan hände där? Hon ska inte prata så!

Det var allt. Erkän ni blev värsta taggade och hoppas på att massa hat skulle flöda? Men icke, jag försöker vara en vänlig människa som visar uppskattning och sprider glädje istället för att vara elak och dum.

Det där blev väldigt Hello Mrs. Präktig 2010. Och jag är inte alltid så snäll kanske. But what the hell, ni fattar vad jag menar. Om ni nu inte är helt retarded. Men det är också okej, vi är alla lika mycket värda, även retarder. Jag gillar er ändå. Må inte dåligt när ni kollar i en kikaren och undrar över varför det ser konstigt ut tills någon påpekar att kikaren är åt fel håll.

Detta tog jag helt ur tomma intet, har aldrig hänt mig... Jag lovar!

N.Y.C var precis så fantastiskt som jag trodde det skulle bli. Mer om det i ett annat inlägg, när jag fört över bilderna till datorn så jag kan flasha lite. Bara så ni vet har jag blivit otroligt kulturell och konstintresserad. Såg underbara tavlor av t.ex. Chagall, Andy Warhol, Gustav Klimt and so on.

Visst låter man intellektuell när man kan rabbla massa konstnärer sådär? Eller när man använder avancerade ord. Mitt nya raggningsknep! " Jag är en sann adoratör av Chagalls celesta verk, tror du han var aoutodidakt?" Shit vad jag kommer bli eftertraktad.

Nu ska jag städa mitt rum och sedan sova. Vaknade i för sig tjugo i tolv idag, får se hur bra det kommer gå.

Dagens låttips: Kristian Antilla- Paul Weller. Min syster lyssnade på den när jag var yngre. Nu hörde jag den igen. Blir man inte helt övertaggad när man hör den?

Tjöss!


Oh man that's hot.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0