Snabbiiis

Jag vet inte vad som hänt, men jag har blivit så himla sömnkänslig! En riktig mes. Det suger. Jag kunde knappt göra min fysik som jag glömt bort att vi hade kl 8.(Nerdy nerdy nerdy) Jag höll på att flippa. Det funkar inte. Ifs har jag inte somnat innan halv tolv någon dag denna veckan, bad ass jag vet. Men ändå, detta funkar inte.

Så därför har jag städat mitt rum och nu ska jag göra mig iordning för att sova. Shit vilken no lifer jag håller på att bli. Min kära gymnasieskola har dålig inverkan på mig känner jag, att sova vid 10 är väl lite att ta i?

Dagens låttips: Donkeyboy- Ambitions. Jag gillar den, kommer att spela sönder den känner jag.

Oh måste tipsa om ett underbart youtube klipp också. Sök på "Kleiner Hai". Ni har alla kanske redan sett den, men jag fick reda på den i veckan av en kompis. Jag bröt ihop. Hoppas ni tycker den är lika kul!

Tjöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0