Dag 2

Tänk, bloggen är hela två dagar gammal. Ingen som känner sig manad att köpa grattispresent? Typ en moccalatte imorn? Ingen?

Jag var först påväg att skriva brownie från 7elev men sen gjorde mitt illamående sig påmint. Jag skämtar inte, sen jag åt middag har jag känt mig såhär:



mums, tänk att se den puddingen precis när man vaknar. Skulle nog bli ganska klarvaken då.

Anyhow, det är så jag känner mig. Va galet browniesugen i cirka två timmar fram tills vi slutade, btw slutade vi 20 över 4 vilket inte är lugnt någonstans, så jag köpte mig en brownie. Åt halva på bussen, sparade resten. Kommer hem, glönar på tv och vill ha något att äta. Tar min återstående brownie vid halv 6 kanske. Drack typ 4 koppar mjölk också. Lite random kanske, men brownie är törstande! Mjölk och choklad är en lyckad kombo också. Sedan blev det några överblivna naturchips också (inte många ska tilläggas) som egentligen inte ens va goda men jag va tvungen att varva lite.

Tänk er att sedan äta middag redan halv 7? Jag lyckades med det med. Och för det fick jag mitt straff, herrejäklar jag har verkligen trott att min mage ska spricka!

Nu måste jag forsätta obcessa vid mat lite, det är nog mitt beroende. Vissa röker, jag äter. Hahah om man spelade in vad jag och några pratade(vet fortfarande inte om jag ska nämna riktiga namn!) om på bussen hem hade det blivit kul. Vi prata seriöst BARA om mat. Ett exempel: två av oss satt med brownies i handen samtidigt som vi sa hur gott det hade vart med pommes frites med kebabsås.

Jag är vekligen välsignad med min kanejgåuppivikt egenskap, annars hade jag helt klart sett ut som tjockisen ovan.

Skulle i alla fall haft inåttnavel till skillnad från vad jag har nu-.-

Gud jag hatar för långa inlägg i bloggar och nu gör jag så själv. Shame on me.Därför avslutar vi detta inlägg, men först:

Tack världens bästa rödlock för ditt förfogande!(kom på att rödlock låter ju mycket finare än rödtott) Frågor kommer snart!

Just det! Dagens låttips: Nasa- Gifted. Lykke Li är med, därför är det en kickass låt.

My Igge, Your Igge, Igge for all

Tjöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0