Det går som på räls

Ja nu har man då räls på överkäken också. Jag funderade ett tag att ta kort och visa er, men min lathet satte stopp för detta. Ni får säkert se den någon annan gång, jag lovar. Jag kan i alla fall säga att den är mycket dikretare än vad jag trodde att den skulle vara. Vita pluppar och vanlig ståltråd, känns ändå helt okej. Eller ja, utseendemässigt. Faasen vad ont det gör! God damn jag kommer inte kunna äta fast föda imorn.

Hur ska jag som är matfantast överleva?

Jag kom på när jag satt på bussen till tandläkaren- det tar sin lilla tid ut till Vallhammra Torg där dr Lars Wilborg har mottagning- att min bild i det förra inlägget satte stopp för den alternativa touchen på bloggen. Vet inte om jag gillar det eller om jag ens orkar bry mig egentligen:P

Såg ni? En smilis!

Föresten jag verkar vara väldigt lat om man läser detta inlägget(vilket jag måste erkäna att jag brukar vara), men något har hänt! Jag har börjat plugga strukturerat, har varit riktigt ordningsam, använt min kalender and so on. Hoppas det håller länge! Men nu håller jag på att däcka(vad är detta, brukar bli riktigt trött vid tidigast 11) så ni blir välsignade med ett kort inlägg idag.

Dagens låttips- Blir hela Band of horses skiva. Ni som har missat denna öppnar spotify, tar den till en lista och lyssnar. Varenda jäkla låt är bra. Ni som inte har spotify skaffar det och gör sedan samma sak.

My Igge, Your Igge, Igge for all (hur länge ska jag ha den sloganen egentligen?)

Tjöss!

Kommentarer
Postat av: sverige är ett avlångt land

igge, du slutar aldrig att imponera med käcka ordvitsar! "det går som på en räls"



som de säger i parlinoreklamerna;



FYNDIGT FYNDIGT FYNDIGT

2010-01-14 @ 21:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0