Hatkärlek till livets goda

Jag har skrivit om det förut. Jag har en hatkärlek till den. Denna underbart goda men efter ett tag så motbjudande sak.

Jag pratar om 7-elvens brownie. Galet prisvärd. Galet god. Men galet svår att kontrolera sig med. Jag äter alltid även fast jag inte är sugen längre och sedan ännu lite till för att jag är lat och inte orkar göra mat. Vilket leder till att jag blir illamående och spyr på tanken att äta mer.

För att fortsätta min matobcession måste jag bara nämna att min buss luktade popcorn imorse vilket jag tyckte va skitskummt.

Nu är jag ännu en kväll äckligt seg i huvet. Känns som att ett kilo sirap flyter omkring i huvudet på mig och gör mig trög, vilket jag inte gillar..
 
Tänk er det här i huvudet typ

Bilden är coppad från google så no fuss nu. Taskigt redigerad men jag är enna lat.

Jag diskuterade med en vän förut om hur överkänslig man är egentligen. Minsta lilla grej kan få en hur nere som helst. Why is that? Kanske bara för att vi är små pubbebarn och kanske är det så för att vi är ovanligt överkänsliga. Sjukt onödigt i vilket fall som helst.

Så lyssna bara på allt positivt om er själva, det lär vara fler saker än det negativa. De som säger de negativa sakerna är formidligen något av nedanstående eller alltihop:

1 Avundsjuka
2 Osäkra
3 Dumma i huvudet
4 Klumpiga(verblat) och de det tänkte säga kom ut på fel sätt.

Nr 4 kan jag inkludera mig själv i ibland, förlåt alla jag lyckats göra detta mot!

Nu måste jag sova!

Dagens låttips: Death Cab For Cutie- I Will Follow You Into The Dark

Tjöss!



Kommentarer
Postat av: reebook

hahaha döh jag har också lyckats att utveckla en slags hatkärlek till brownien..men det går alltid ner ändå!! puuuusss <3

2010-01-29 @ 15:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0