Hej hej ont i svanskotan

Det handlar inte om jag trillar, utan när. Det har aldrig varit så halt ute! Helt otroligt! Man måste gå på bilvägen, där har de i alla fall grusat. Jag har varit nära på att ramla minst 10 gånger idag. Så ni som har sett mig gå idag har kunnat beundra min nya gångstil: kärring gone penguin.

Ikväll får jag ta och stanna hemma. Syrran ska ut, pappa ska fira nån chef som slutar eller något. Detta gör stackars mamma ensam hemma om jag inte stannar hemma. Damn jag skulle ha sett en film som fått 4 oscars nomineringar. Jajaj det blir mysigt med mamma ändå.

Jag måste be om ursäkt för mina stavfel i mina senaste inlägg. Som ni kanske märkt har jag varit äckligt trött när jag skrivit dem så jag har inte orkat kontrolläsa. Me so solly.

Nu ska jag och mi madre äta pasta från "Pasta Contorni", Nordenskiöldsg. 21 i Linné. Så läskigt god pasta där, rekomenderas verkligen att äta som hämtmat ifall ni inte vill äta sånt som känns onyttigt. Inte för att det jag någonsin funderat över men ändå.

Dagens låttips: Timbaland feat Justin Timberlake- Carry Out. Tycker att den är riktigt bra, ännu så länge första favoriten från Timbalands nya skiva.

Tjöss!


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du haft en fin kväll!

2010-01-29 @ 23:05:32
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0