I am a rolling wave without the motion

Förlåt förlåt för dålig uppdatering! Grejen är att i.. måndags? Söndags? Anyhow någon dag i alla fall satt jag och skrev på ett inlägg. Våra datorer här hemma(framför allt den på övervåningen vilket är den jag sitter vid mest) hatar mig. De har en tendens att hänga sig så jag är tvungen att stänga ner internetfönster typ var 10 minut vilket gör att allt stängs ner(no shit sherlock men ni fattar). Detta hände även i.. på dagen då senaste inlägget höll på att skrivas. Inläggen brukas ju sparas när man stänger ner fönstret men icke, halva inlägget försvann. Detta gjorde mig så pisst och opepp att jag inte skrivit.

Men nu, nu är jag tillbaka! Lucky u:D

Ännu en onsdag då jag slutar 20 över 4! Jippe kay yay mf, man är så otaggad när man kommer hem klockan 5. Men idag spelade jag trummor, i typ en kvart men ändå, hos en kompis. Jag vill ha ett trumset säger jag bara. Tänk vad sjuk känsla att få spela såhär:http://www.youtube.com/watch?v=1RRq9H0XWXs. Skippa den första minuten, men sen blir det ganska spexigt.

Men vad är grejen med Slipknot? Okej alla har olika tyck och smak men usch.

Med Jens Lekman är det andra grejer!

Dagens låttips är otippad: Oh Laura- Release Me. Det är en väldigt fin låt tycker jag, med fin och genomtänkt text(dagens rubrik t.ex.). Det var en sån hysteri kring Release Me vid 2007-2008 och vid hysteri tappar även den bästa låten sin charm. Men nu har jag hunnit glömma bort den så nu är den bra igen!

Jag har somnat efter halv tolv två dagar i rad nu och med tanke på att jag blivit en sån sömnmes håller jag seriöst på att däcka nu. 

My Igge, Your Igge, Igge for all

Tjöss!



 



Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

release me är så mäktig! love it!

2010-01-27 @ 23:33:06
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0