mjolkmedsocker

                                               

Hallå damer och herrar. Ett välkomnande till min nya blogg har ni redan fått tack vare blogg.se(haha jag vet inte varför men jag börjar alltid skratta när jag läser den) Men här har vi nya bloggen då. Jag ska försöka:
använda mindre smilisar-hur i hellan stavar man det? jag blir alltid lika förvirrad när jag ska skriva det 
lägga in fler bilder-förmodligen en hel del jag tagit/photoshopat själv, men det är inte ett måste
tipsa om dagens låt- kan verkligen bli vad som helst. Kommer säkert glömma det också.

Jag är lite sur på mig själv för just nu har bloggen fått en såndär "jag är en superseriös alternativ unge som fottar seriösa och djupa bilder och skriver djupa texter till dessa sedan och lyssnar på alternativ musik och känner mig unik och jättefräck" style på det hela. Jag kanske är en lite alternativ överseriösperson(hope not)? Vi får se hur det blir. Om ni inte gillar det behöver ni ju inte läsa.


Men snälla läs.

Komentera gärna också.

För innerst inne bor ett litet osäkert övervitkigt mobboffer som lever på positiva händelser.

Hahah där ser ni, jag har den superseriösa alternativsidan i mig!

Känns som detta kommer bli en helt psykad blogg:D(vi spexar med en smilis!)

Föresten, jag som annars brukar vara hyffsat teknisk är verkligen helt lost. Jag vill ändra färg på texten, göra texten större, kunna göra om min header, kunna få min superseriösaalternativa kategori photografi synlig... Men icke, jag är mindre teknisk än min mormor för tillfället. Btw va det där ingen skitkass liknelse, min mormor är verkligen teknisk, hon använder skype och hela fadderulan. Bara det att jag brukar vara mer teknisk än henne.

Såå, jag planerar att tigga hjälp från världens bästa rödtott. Åh juste, ett nytt problem! Ska jag använda folks riktiga namn(inkluderat mitt eget), eller första bokstaven i namnet? Eller fiffiga kodnamn? Ska jag ha lösen på bloggen?

Funderar på att ha alias Igge om jag inte tar mitt riktiga namn..

Nu har jag suttit framför datorn alldelles för länge så jag börjar få ont i huvet, därför avslutar vi inlägget.

(Nytt problem, vad blir det för hejdåfras?)

Kan ju inte köra på puss på muffen som förut.. Bye for now är ju rålame.. Oh jag testar på sloganizer!(http://www.sloganizer.net/en/)

Hahah första försöket blev "Igge, whiter than the whitest!" stämmer inte, jag är faktiskt brun efter svenneland!

2:a : "My Igge, Your Igge, Igge for all!"
3:e : "Igge forever"
and so on.

Hahah funderar seriöst på att ta den andra! Vi kör på det, i alla fall för den här gången.

Oj va sjukt nära på att glömma Dagens låt! Inte bra i första inlägget. Det får bli.. Jens Lekman- Pocketful Of Money

My Igge, Your Igge, Igge for all

Tjöss!

(Btw slängde jag ihop översta bilden på 3 sek, kände att när jag lovat att ha mer bilder måste jag ju ha det. Om ni inte ser vad det är är det mjölk som hälls ner i ett glas med en sockerbit fallande neråt. Typ. Beundra mina extrema kunskaper.*host*)


Kommentarer
Postat av: världens bästa rödtott

världens bästa rödtott till er undsättning! ;)

2010-01-13 @ 15:57:08
URL: http://gossipgirlinhovas.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha gryymt namn, och det är tur att du har din tekniska rödtott för fröken Reebook kan tyvärr tyvärr inte hjälpa dej med sådana problem:) puss

2010-01-13 @ 16:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0