Panodil is my hero

Utan panodil hade jag inte suttit här. Jag hade skjutit mig själv. Det gör förjävligt ont i tänderna, bara de som haft räls kan förstå den smärtan. Tänk er att den "hårda" utsidan på en semla går knappt att bita igenom för att det gör för ont. Jag tar 6 panodil per dag nu, tänk hur ont det hade gjort utan dem?

Så slut på klagandet! Ville bara få er att uppskatta era smärtfria tänder och att ni kan äta. Jag borde ju ifs uppskatta att jag ens har mat att äta, och kläder och en familj och yada yada. Det gör jag också.

Okej det här är nog det mest deprimerande inlägget jag skrivit, nu får jag ta och sluta!

Om jag ska skriva om något kul kan jag berätta att jag åkte pulka för första gången på typ 5 år igår! Jag tvingade min vän att följa mig hem ifrån honom igår och då tog han med sig ett tefat. Vi åkte på den bästa pulkabacken i hela Göteborg(tyvärr,säger inte var, då kommer det bli alldelles för mycket folk och all snö kommer försvinne, ve och fasa!)Det va skitläskigt och samtidigt askul. Grejen va att vi knappt ens fick plats för han är minst 1.80. Men vi lyckades! Ett tag trodde jag verkligen att vi skulle köra in i en vägg i full fart. Jag skrek:D

Nu är det alltså lördag. Jag har pluggat kemi idag, visst verkar det som jag har ett liv? Men ikväll blir det utgång! Vi får se om det blir lyckat men vi hoppas på det bästa.

Jag vet inte om jag inbillar mig men detta inlägget var verkligen kasst. Förlåt mig kära läsare, jag ska bättra mig. Men man tappar liksom all humor när dagens enda sällskap är Gynmnasiekemi A.

Jag vill lägga ut en bild för att piffa upp det hela men vi har inte ps på denna datorn..

Too bad for u:D

My Igge, Your Igge, Igge for all

Tjöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0