Snabbis

Trodde att det skulle bli ett snabbis inlägg för jag hade jättebråttom till bussen. Det sket sig med att ladda upp en bild så då struntade jag i att lägga ut inlägget och skyndade till bussen.

Tror ni inte jag missa bussen? Jag lovar, jag kom till busshållplatsen prick 11 över då den skulle gå! Snabba busschafförsfanskap..

Så nu går inte nästa förän tjugo i. Då kan jag ladda upp bilden! Allt är ifrån Pasta Contorni som jag tippsade om igår. Fast inte drickan. Den är nån slags cider, den jag drack igår var blåbär. Smultron är min favorit, tyvärr drack jag upp den dagen innan. Illa illa. Finns antagligen på Ica eller något annat flashigt om ni vill härma



Pasta Carbonara & Lasagne


Jag vill kunna skriva utan att det jag skriver efter jag lagt ut en bild blir centrerat! Finns det någon smart läsare som kan höra av sig om tipsa mig? Det funkar inte att klicka vänsterställd..

Nu måste jag sluta för jag tänker inte missa busen igen!

Tjöss!
Ps.Fan vad fult det ser ut när det är centrerat, men jag vill ha bilden centrerad..Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0