Undrar vad jag väger i molmassa

Såna vackra tankar kan ni också få kära läsare, om ni tillbringar dagen med att plugga kemi. Fast jag har faktiskt inte bara pluggat kemi idag, lite kul måste man ju ha.  Jag har pluggat engelska och spanska också!

Jag är snart officielt en nörd. När jag stannar inte för att läsa om världens största svamp eller nått annat som nördar verkar tycka är superintressant istället för att gå ut, då får ni seriöst storma huset och kidnappa mig.

Fast jag var ju ifs på party igår så nördfaktorn är inte total än, tur det. Tyvärr var det ganska lame men så blir det ju ibland. Men det blev pulka igår igen! Denna gången lyckades vi vara tre personer på det lilla tefatet. När vi åkte över kullen måste jag glidigt på min rygg minst 4 meter. Det va skitläskigt men så galet värt.

Nu måste jag tyvärr sluta, jag kan nästan höra hur min kemibok ropar på mig:

"Koom, koom. Förlora dig i den underhållande världen av vätebindingar och substansmängder"

Och man ska ju alltid tydligen lyssna på sin inre röst så bye for now.

Dagens låttips: The Magnetic Fields- Courtesans. Lugn och fin låt tycker jag.

My Igge, Your Igge, Igge for all

Tjöss!




 

Kommentarer
Postat av: charlie

undrar hur det är att vara gift med kristina? eller mats? :O

2010-01-17 @ 17:52:55
Postat av: reebook

hahaha fina funderingar du har charlie!!:D och igge, alla vi ligger nog på nån nördnivå den här hetsveckan så det är lungan!!

2010-01-18 @ 18:14:59
Postat av: reebook

hahaha fina funderingar du har charlie!!:D och igge, alla vi ligger nog på nån nördnivå den här hetsveckan så det är lungan!!

2010-01-18 @ 18:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0