Vi firar med caramell chew chew!

Om klockan inte varit så mycket hade jag tagit en bild på den tomma burken och piffat med den och sedan lagt ut den på bloggen. Ja ni hörde rätt, jag vill seriöst ligga i min säng halv 11 nu för tiden. I 9:an somnade jag alltid 12, om inte senare(fattar ni hur fräck jag är?) Men nu får jag halvt ångest om jag kollar på klockan och den står på 23.15.

Jag skämtar inte, tack vare min gymnaiseskola- vet fortfarande inte om jag ska använda riktiga namn och just nu orkar jag inte komma på något tjiggigt kodnamn- håller jag på att bli purified nerd. När jag gjorde middag efter jag kom hem från öppet hus idag tänkte jag på att det var jon-dipol bindningar som bröts när vattnet började koka! Jag skämtar inte! Fast det är inte konstigt med tanke på att jag nästan har bott i min kemibok de senaste dagarna.. Så det är väldigt bra att provet är över nu. Hallelujah!

                                                     
                                                          Min kompis

Oh seriöst, ben and jerrys är en av guds gåvor till männsikan. Rödhåriga och fräkniga människor är en en annan. Fast då ska de vara fint rödhåriga, vissa kan se lite.. jag vet inte riktigt.. neon aktiga ut. Jag tror det är när det fuckar sig med antingen för mycket fräknar eller att det kan se konstigt ut utan dem. Om man nu har turen att ha den bra kombon, då ska den personen och den personens partner- som får njuta av detta- skatta sig lycklig!

Nu måste jag hjälpa pappa att packa upp maten. Förlåt för bildbrist och när det väl är bilder så är de jättelame, jag ska bättra mig.(När jag nu får tid)

Dagens låttips: Firefox AK- Winter Rose(feat Tiger Lou) Den är egentligen inte särkilt bra. Men just det de sjunger i duett sätter sig på huvudet som faen så då blir den bra

Jag förstår om ni tror att jag har mentala problem:D

My Igge, Your Igge, Igge for all

Tjöss!


Kommentarer
Postat av: tjing plING lingon-sill

vad är det vattnet bryter bindning med när det kokar? är det inte bara vätebindningar som bryts? x)



p.s du vet mycket saker om rödhåriga. jag ska hälsa från en av de mest utpräglade rödhårigas sida: TACK BÄBIS!! <3

2010-01-23 @ 20:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0