Aktiva Anna är mitt nya namn

Jag vaknade för en halvtimme sedan.. jag gillar det inte. Sedan det blev sommarlov har jag som tidigast gått upp 10! De andra dagarna har jag gått upp vid 11-12 varje dag. Jag får flipp snart! Varför har jag något fel på mig som gör att jag inte kan gå upp när klockan ringer? Undrar hur det kommer gå på sommarjobbet... Jag ska jobba som städerska. Därför ska jag gå upp antingen 7/9, beroende vilket pass jag får, varje dag efter midsommar. Eftersom jag är sambo med den andra tjejen på jobbet så lär vi kunna shifta lite, thank the lord. Att gå upp klockan 7 varje dag i mer än 40 dagar känns lite övermäktigt.

Nej jag har ingen sambo, om man inte räknar med min familj med tanke på att jag bor hemma. Men jag umgås så mycket med den vackra tösen som jag ska jobba med så att vi nästan är som sambos.
Angående rubriken.. man kan ju säga att jag inte varit den mest aktiva. Kommer nog inget pris för det i brevlådan. Men jag kommer bli duktig och aktiv och ni kommer älska det! Ni kommer bli förtvivlade för att jag inte uppdaterar varje minut eftersom mina inlägg är så underbara. Det är alltså planen, vi får se hur bra det går.
..
Men nu kommer den stora frågan.. ska jag bli lite mer "offentlig"? För jag vet att när jag själv klickar mig in på en blogg som inte har några bilder på den som bloggar och liknande stannar jag inte kvar länge. Känns lite dumt då att fövänta sig att folk ska läsa min om jag inte offentligar mig lite mer. Typ "idag har jag på mig det här" eller "så här klippte jag mig" eller "såhär jävlig ser jag ut när jag vaknar".

Nu ska jag äta min frukost (havregrynsgröt, yummy..) och lyssna på Way Out West artiser.

Adjö.


Man blir så sugen på mat när man ser en sån här bild, tycker ni inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0