Early morning

Jag har slagit nytt rekord! Idag gick jag upp *trummvirvel*
..
..
06.45! Jag är stolt över mig själv, finns nog en chans att jag klarar av att sommarjobba ändå. Att jag gick upp för att gå på en rea är tycker jag vi struntar i. Tyvärr tyckte jag att NKrean var lite sämre än vad jag hoppades på, men what to do. Det fick mig att gå upp innan vanligt folk äter lunch i alla fall. Och fick faktiskt hem två trevliga klädesplagg. Sweet.
Nu ska jag lugna min vrålhungriga mage som skriker efter mat och sedan byta om till målarkläderna. Alla pojkarna i kvarteret kommer hänga vid grinden och dö av åtrå, målaroutfiten går inte av för hackor.
Toodles.



Kommentarer
Postat av: Emilia

vad skall du arbeta med? lycka till!

2010-06-21 @ 10:53:58
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0