gotta love that dough

Jag har lekt målarnisse under lovet och har än så länge tjänat 1177,50 riksdaler. Sweet. Väldigt välbehövligt eftersom jag har i nuläget 44,50 kronor på mitt kort... Inga kommentarer.

Bröllopet igår var helt underbart. Alla vackra klänningar, tal och människor. Tyvärr har jag kommit på att det är en omöjlighet för mig att gifta mig. Jag är sjukt lättrörd och börjar alltid storböla för minsta lilla. Igår var inget undantag, när Victoria och Daniel sa ja till varandra brast det. Suprise suprise.
Men hur i hellan ska jag kunna gifta mig om jag står framför altaret och stortjuter? Maken kommer ju fly för livet av rädsla, jag kommer få enorma pandaringar av mascaran runt ögonen och gud vet vad.
Nu ska jag byta om från min exremt heta målaroutfit(för stora jeans som hålls uppe med ett otroligt chict rosa tygskärp, en t-shirt som skulle kunna passa min pappa och en cüül målarkeps där det står coloroma) jag har på mig till något lite snyggare. Så måste jag få bort all röd färg också, ser ut som jag har skurit mig/ har en hudsjukdom. Oherört charmerande.


Toodles



wonderful. Bilden är stulen från Ebbas blogg som jag gillar mycket.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det var så himla vackert! Brast också ut i tårar igår..haha :)

2010-06-20 @ 19:17:31
URL: http://currently.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

jättefin bild :)

2010-06-20 @ 19:53:09
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0