Stackars sjuka sate

That's me. Jag kände mig lite krasslig igår men det försvann. Ikväll kom det igen, med frossa, ont i halsen och yrsel. Jippie kay ey! Men det hade kunnat vara mycket värre. Förhoppningsvis mår jag bra imorn. Som superkur dricker jag honungsvatten, Berocca (it's awezzome), jag har knapprat panodil, tagit ett supervarmt bad och jag ska sova minst 12 timmar i natt är planen.
Därför måste jag somna bums eftersom jag ska fika inne i stan imorn med en mycket trevlig dam som jag inte träffat på veckor! It will be very lövely.
Jag hoppas att det kommer att gå lättare att somna med Oskar Linnros ljuvliga musik i öronen.
Toodles

Han är snygg och musikalisk, mördande kombo..

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

vi var väldigt nära magaluf, gångavstånd även om det tog ett tag att gå dit. kommer inte ihåg vad stället hette

2010-06-23 @ 09:07:28
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0