Vem är du att mig fördöma

Jag kan inte sluta lyssna på min nya crush Kristian Anttila. Rubriken är favorit"delen" ur hans låt Västra Frölunda från hans skiva Lille Napoleon. Men snart släpper han nytt album, jippie! Johnossi släpper också nytt album snart, jipiie! Jag ska på Kent snart, jippiiie! M.I.A ska på WOW, jiippiie! Det ser ljust ut musikmässigt kan man säga.

Betygmässigt däremot.. fy fan. Har fysikprov på fredag, gissa om jag är opepp?

Florence Valentin coppar ju The Clash nått sjukt i Pokerkväll I Vårbå Gård kom jag precis på, låter ju exatkt som I Fought The Law. Illa illa. Illa att jag inte kommit på det förän nu också.

Nu blir det Ben & Jerrys (ja Fairly Nuts, jag va lätt före bloggerskan de tipsar om på blogg.se med att testa den) för hela slanten, sen så blir det dejt med gamla kära!

Dagens låttips: Om ni har missat den så kommer den här, Kent- Hjärta. Så sjuukt taggad till att se dem! Ståplats är bäst även fast jag är kort. Jag är stolt över mina 1,62 och en halv.

(Btw blev det väldigt mycket musikblogg idag känner jag)

Tjöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0